Доставка:
Поръчки, направени до 12.00 часа, се извършват в рамките на следващия работен ден.
Поръчки направени след 12.00 часа или в неработен ден, се извършват в рамките на два работни дни.
Доставката е безплатна при поръчки на стойност над 100 лв. без ДДС.
При поръчки на стойност под 100 лв. без ДДС, клиентът заплаща такса от 8 лв. без ДДС.
ВАЖНО: Доставка на 19л. туби (галони) с вода се извършва само в региони София, Перник и Кюстендил, като при поръчани до 5 броя 19л. туби (галони) с вода се заплаща такса доставка от 5лв. без ДДС. Над 6 броя туби(галони), доставката е безплатна!
Доставка на мебели (сейфове, метални шкафове), се извършва след предварителна уговорка и срещу допълнително заплащане след уточняване на логистични детайли.
Всички представени в Страницата цени са в български лева (BGN) и са валидни единствено и само към момента на публикуването им. Представените в Страницата цени на стоки са с ДДС, без цената за доставка, която зависи от избраната от Потребителя опция за доставка. Цената за доставка е посочена отделно преди потвърждаването на поръчката. В случай, че стоката има няколко модификации, на страницата са посочени цените за всяка от модификациите. Всички предоставени цени и промоции са валидни само при покупка от сайта officemag.bg!
officemag.bg има право да прави промени в публикуваните материали, услуги и цени, по всяко време без да уведомява предварително Потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е посочена на сайта по време на поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от настоящата. Някои от публикуваните материали може да бъдат остарели, като officemag.bg не поема отговорност да ги актуализира. Част от информацията, публикувана в Страницата е възможно да се отнася до продукти, услуги или програми, които не се предлагат и не са достъпни в момента. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, officemag.bg има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на Потребителя, освен да възстанови сумите платени и/или депозирани от потребителя, ако има такива.
Плащането на сайта на officemag.bg се извършва чрез наложен платеж, купувачът предава на куриера сума, равна на общата дължима сума (включваща цената на поръчката и цената на доставката), което се отбелязва в разписка за приемо-предаване (удостоверяващ предаването на стоката от куриера към Клиента), която да послужи и като документ удостоверяващ плащането. С подписването на разписката за приемо-предаване, Клиентът овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на Дружеството сумата, представляваща продажната цена на доставената поръчка.
Може да се осъществи и плащане чрез банков превод. Като след изпращане на проформа фактура на посочен имейл, клиентът следва да заплати сумата по банков път и ние ще задвижим поръчката към него.
Гаранции, рекламации и връщане на стока:
Замяна на стока – условия
Ако артикулът, който получите желаете да го замените с друг, моля свържете се с нас на телефон: 076600632 в работно време или ни изпратете имейл на info@officemag.bg, или поълнете формата за рекламации в сайта officemag.bg.
След като уточним детайлите по замяната, Вие трябва да изпратите пратката си към нас до посочен от нас адрес.
Транспортните разходи се поемат от Вас, а стоката трябва да бъде върната в запазен добър търговски вид – без повреди по оригиналната опаковка (да не бъде разкъсана, смачкана или др. тип повреда), трябва да е във вида, в който е получена. Артикулите трябва да бъдат връщани неупотребявани,
Моля не предприемайте действия по връщането или замяната преди да се свържете с нас.
Връщане на стока – условия
Отказ от закупена стока
Имате право да се откажете от Вашата поръчка в срок от 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоката.
За да упражните правото си на отказ, следва да уведомите служител на officemag.bg за решението си и да се откажете от договора си в недвусмислена писмена форма тип заявление до info@officemag.bg В имейла трябва да посочите имената си, актуален телефонен номер и адрес.
При отказ на Потребителя от договора, Доставчикът ще възстанови плащанията, които е получил, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на известието информиращо Доставчика за решението на Ползвателя за отказ от договора.
Доставчика има правото да отложи връщането на сумата на Ползвателя до получаването на стоките обратно.
Ползвателя трябва да върне ( изпрати ) обратно артикулите не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал Доставчика за решението си да се окаже от договора.
Преките разходи по връщането на стоката се поемат от Ползвателя.
Стоката трябва да бъде върната в запазен добър търговски вид – без повреди по оригиналната опаковка ( да не бъде разкъсана, смачкана или др. тип повреда), трябва да е във вида, в който е получена. Артикулите трябва да бъдат връщани неупотребявани, сглобявани, прани и др.
Не трябва да бъдат на лице повреди получени в следствие на неправилна употреба или неправилно сглобяване. Стоката трябва да бъде върната в пълната си окомплектовка с придружаващата я документация.
При увреждания по опаковката, стока със следи от употреба, драскотини, удари, липсваща окомплектовка (както и аксесоари включени в комплекта), Доставчика си запазва правото да прецени дали да приеме така върнатата стока.
Задължение на Ползвателя е да съхранява грижливо стоките получени от Доставчика до момента на тяхното връщане към Доставчика.
Важно е да се знае, че правото Ви на отказ в 14 дневният срок, не Ви дава право да използвате стоките, които сте получили! Трябва да бъдете сигурни, че няма да се откажете от договора си и да ги върнете. Тези Ви права като Потребител са Ви дадени, за да имате възможността да разгледате стоката, както в магазин, а не за да я тествате и използвате в продължение на 14 дни и да я върнете обратно.